Històric d'activitats

Pàgina de resultats: 1 2 3 4 5 Següent
Divendres, 28 de novembre, des de les 17h

Bicicadabra. Espectacle de màgia itinerant

BARRIOS MÁGICOS
Veure imatge de Bicicadabra. Espectacle de màgia itinerant (nova finestra)

Es un espectacle itinerant, de Màgia, Mim i Humor gestual.

Divendres. 14 de novembre a partir de les 17h
Recorregut pels parcs de Cosme Toda, parc de la Serp, i parc de la Tortuga.

Divendres. 28 de novembre a partir de les 17h
Recorregut pels parcs de Can Creixells, Can buxeres i la remunta.

Dissabte, 15 de novembre, a les 10:30h

11a Jornada Lúdico-Matemàtica

Pessics de Ciència. Setmana de la Ciència 2025
Veure imatge de 11a Jornada Lúdico-Matemàtica (nova finestra)

En memòria de Martin Gardner, divulgador científic americà especialitzat en les matemàtiques, se celebren cada any entre l’octubre i el novembre, actes de celebració on es fan activitats, jocs, resolució d'enigmes, màgia, etc. amb l’objectiu de trobar-se i  popularitzar les matemàtiques.

Dimecres, 19 de novembre, a les 19h

Conferència: El món dins d'un llibre. 650 anys de l'Atlas Català.

Pessics de Ciència. Setmana de la Ciència 2025
Veure imatge de Conferència: El món dins d'un llibre. 650 anys de l'Atlas Català. (nova finestra)

Enguany fa 650 anys, el rei de França rebia, com a regal del seu homòleg el rei d'Aragó, un Atles que contenia tots els coneixements geogràfics i cosmogràfics que es coneixien a les darreries del segle XIV. Confeccionat pels cartògrafs jueus mallorquins Abraham i Jafudà Cresques, pare i fill, aquest atles és considerat el millor exponent de la cartografia medieval a escala mundial

Dimecres, 12 de novembre, a les 19h

Ciència i històries de cinema Tertúlia sobre la pel·lícula: X-Men: primera generació (Matthew Vaughn , 2011)

Pessics de Ciència
Veure imatge de Ciència i històries de cinemaTertúlia sobre la pel·lícula: X-Men: primera generació (Matthew Vaughn , 2011) (nova finestra)

La saga, nascuda al còmic, de X-Men, i les seves criatures mutants, ens apropa a una de les claus de l'evolució: nous canvis sobtats que, de tenir èxit, poden desembocar en l'ornitorrinc, un insecte fulla o en Wolverine.

Divendres, 28 de novembre, de 18:30 h a 21:00 h

Aprèn amb fils

CERCLE DE MOIRES. CICLE AUTOCURES I SALUT NATURAL
Veure imatge de Aprèn amb fils (nova finestra)

Sessió on aprendrem a teixir un gorro de llana i fer un pompó.

Pàgina de resultats: 1 2 3 4 5 Següent
Centre Cultural Sant Josep | Av. Isabel la Catòlica, 32 | 08901 L'Hospitalet | Tel. 93 403 20 99 | ccultural.santjosep@l-h.cat