Històric d'activitats

Pàgina de resultats: 1 2 3 4 5 Següent
Divendres, 12 de desembre, de 18:30 h a 20:30 h

Llegim amb les Moires

CERCLE DE MOIRES. CICLE DESMITIFIQUEM
Veure imatge de Llegim amb les Moires (nova finestra)

Club de lectura on proposem un llibre mensualment per comentar-lo juntes.

Dimecres, 10 de desembre, a les 19h

Conferència: Panoràmica de la investigació contra el càncer

Pessics de Ciència
Veure imatge de Conferència: Panoràmica de la investigació contra el càncer (nova finestra)

La conferència se centrarà en exposar els conceptes claus de com es desenvolupa un tumor. S'explicaran els avanços actuals en matèria de recerca en tècniques de diagnòstic i de teràpies, incloent-hi el desenvolupament de biòpsies liquides o d'immunoteràpies.

Dimecres, 17 de desembre, a les 19h

Ciència i històries de cinema: Tertúlia sobre la pel·lícula " La mòmia" (Stephen Sommers, 1999)

Pessics de Ciència
Veure imatge de Ciència i històries de cinema: Tertúlia sobre la pel·lícula " La mòmia" (Stephen Sommers, 1999) (nova finestra)

Qui va fer les piràmides? Existí la maledicció dels faraons? El sensacionalisme sempre ha fixat la seva mirada en l'Antic Egipte: des de la possibilitat que els extraterrestres haguessin estat els constructors dels grans monuments a les vores del Nil, fins els maleficis destinats als arqueòlegs i arqueòlogues que profanessin el son etern de reines i reis.

Divendres, 28 de novembre, des de les 17h

Bicicadabra. Espectacle de màgia itinerant

BARRIOS MÁGICOS
Veure imatge de Bicicadabra. Espectacle de màgia itinerant (nova finestra)

Es un espectacle itinerant, de Màgia, Mim i Humor gestual.

Divendres. 14 de novembre a partir de les 17h
Recorregut pels parcs de Cosme Toda, parc de la Serp, i parc de la Tortuga.

Divendres. 28 de novembre a partir de les 17h
Recorregut pels parcs de Can Creixells, Can buxeres i la remunta.

Dissabte, 15 de novembre, a les 10:30h

11a Jornada Lúdico-Matemàtica

Pessics de Ciència. Setmana de la Ciència 2025
Veure imatge de 11a Jornada Lúdico-Matemàtica (nova finestra)

En memòria de Martin Gardner, divulgador científic americà especialitzat en les matemàtiques, se celebren cada any entre l’octubre i el novembre, actes de celebració on es fan activitats, jocs, resolució d'enigmes, màgia, etc. amb l’objectiu de trobar-se i  popularitzar les matemàtiques.

Pàgina de resultats: 1 2 3 4 5 Següent
Centre Cultural Sant Josep | Av. Isabel la Catòlica, 32 | 08901 L'Hospitalet | Tel. 93 403 20 99 | ccultural.santjosep@l-h.cat